Jak Media Markt traktuje klientòw

Znalezione na forum.
"Przestrzegam przed zakupami w sklepie Media Markt. Zimą 2016 zakupiłem ultrabooka HP w sklepie w Szczecinie. Od zakupu sprzęt był już 3 razy w naprawie. Spędził łącznie w serwisie połowę czasu - w tym jedna naprawa trwała ponad miesiąc. Przy trzecim zwrocie sprzętu do naprawy zażądałem w sklepie zwrotu gotówki- wypełniając oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu. Po kilku dniach kierownik działu reklamacji poinformował mnie że moja prośba została rozpatrzona negatywnie. Dodatkowo w piśmie sklep informuje mnie że w razie skierowania sprawy na drogę polubownego roztrzygnięcia - np. poprzez Rzecznika Konsumenta - sklep z góry odmówi udziału w takim postępowaniu. Pozostaje mi odbiór sprzętu który zapewne kolejny raz się zepsuje. Naprawdę odradzam zakupy w tym sklepie!!!"
"Jestem całkowicie na NIE jeżeli chodzi o obsługę sklepu. I ekspedient i pani w kasie i w serwisie byli niemili, niekompetentni, a panowie z transportu zasługują na natychmiastowe zwolnienie z pracy. Nie chcę pouczać takiej firmy jak powinna wyglądać praca z klientami, jednak to co mnie spotkało zakrawa na totalne nagłośnienie i potępienie.Dlatego nie radzę korzystać z firmy Media Markt jeżeli chodzi o zakup towarów o dużych gabarytach bo można narazić się na nieprzyjemności i stratę nerwów, a nie przyjemność z robienia zakupów. Nigdy więcej Media Markt"

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Media Markt - zapłać i spadaj

Gdzie ma nas Media Markt